Блог Ee

Kasutatud konteinerite klassifitseerimine

Kasutatud konteinerite klassifikatsioon

Tulles tagasi müüdavate konteinerite seisukorra küsimuse juurde. Meilt küsitakse sageli, miks üks kasutatud konteiner erineb teisest, millised on "tingimused" - klassid A, B, C? Mõnikord on nendele küsimustele üsna raske vastata, seega püüame selles blogis rääkida kõikidest konteinerite seisukorra ja klassifikatsiooniga seotud nüanssidest.

Konteinerit ostes kuulete kõiki võimalikke lühendeid, mis on teile võimalik, lihtsalt hulk tähti: WWT, CW, IICL, CSC või ACEP ... See muudab protsessi keeruliseks ja segadust tekitavaks, kuigi tegelikult on kõik üsna lihtne.

Alustame peamistest lühenditest, millega te võite kokku puutuda, kui töötate kasutatud veo- või ladustamiskonteineritega:
- IICL - Institute for International Container Lessors - organisatsioon, mis ühendab maailma suurimaid konteinerite liisingufirmasid ja transpordivahendeid. IICL kehtestab remondistandardid, mille kohaselt teostatakse kõik remonditööd instituudi liikmetele konteineri rentimisel. IICL on kõige rangem kriteerium kasutatud konteinerite puhul.

- CW - Cargo Worthy - kriteerium, mille kohaselt loetakse kasutatud konteiner TIR/UIC/CSC kohaselt kaubaveoks sobivaks ja vastab kõigile algsetes spetsifikatsioonides sätestatud standarditele. Korralik CW Cargo standard eeldab tavaliselt, et konteineril on kehtiv CSC-kilp. Seda kriteeriumi saab kontrollida kolmanda osapoole inspektor või ülevaataja pärast veokonteineri füüsilist kontrollimist.

- WWT - Wind & Water Tight - kriteerium, mille kohaselt konteinerid on sõna otseses mõttes "tuule- ja veekindlad". Konteiner on täielikult suletud, ei lase valgust läbi uste ja katuse.
Konteiner ei ole kaupade veoks ohutu, kui ülevaataja ei ole kinnitanud, et see vastab kehtivale CSC-le. WWT-d kasutatakse tavaliselt turvaliste ladustamiskonteinerite kvalifitseerimiseks. Kui WWT-l on kehtiv nimesilt, on CSC-konteiner CW.

- CSC - 1972. aasta detsembris vastu võetud ohutute konteinerite konventsioon. Konventsioonil on kaks eesmärki: esiteks, säilitada inimelude ohutuse kõrge tase konteinerite veo ja käitlemise ajal, võttes vastu üldtunnustatud menetlused; teiseks, hõlbustada rahvusvahelist konteinervedu, luues ühtsed rahvusvahelised ohutusnõuded, mida kohaldatakse kõikide maismaatranspordi liikide suhtes. Konventsiooniga kehtestatakse omaniku kohustus hoida konteinerit ohutus seisundis ja teostada perioodilisi kontrolle.

- ACEP - heakskiidetud pideva kontrolli programmid, mida konteinerite omanikud rakendavad oma konteinerite korrasoleku ja hoolduse jälgimiseks. Kuni konteinerit jälgitakse ACEPi raames, ei pea CSC-d uuesti kontrollima.
Kui konteiner on (algselt) ehitatud ja hooldatud (kui see on müüdud), siis tähendab see, et konteinerid tuleb CSC poolt kontrollida, et saada luba veoks ja luba on ajaliselt piiratud.

- ISO - Rahvusvaheline Standardiorganisatsioon - Genfis asuv rahvusvaheline organisatsioon, mis tegeleb maailma tehniliste standardite ühtlustamisega; sealhulgas merekonteinerite ehitust reguleerivate standardite ühtlustamisega.

Tuleb märkida, et ettevõtte konteinerite klassifitseerimissüsteem on üksnes ettevõtte enda poliitika, mitte rahvusvaheline standard konteinerite hankimiseks. Kui mitu ettevõtet klassifitseerib oma konteinerid rühmadesse A, B, C - see ei tähenda, et rühm A on kõigi ettevõtete jaoks sama. Klassifikatsioonid ja rühmad on seotud pigem konteineri kosmeetiliste omadustega kui konstruktsiooni kvaliteediga. Järgnevalt oleme teie mugavuse huvides koostanud tabeli kõige levinumate klassifikatsioonide ja hindamiskriteeriumidega:
Konteinerit valides soovitame alati täpselt kirjeldada, milleks te konteinerit vajate, selgitada, milliseid dokumente tarnija teile esitab, kas konteiner on kliiritud ja kas konteineril on tehnilised passid ja sertifikaadid, millisel juhul konteiner teenib teid pikka aega ja te olete rahul ostuga.