Блог Ee

Transpordi optimeerimine

Tänapäeva majanduses on maanteetransport asendamatu, ainuüksi Hollandist Saksamaale veetakse igal aastal kümneid tuhandeid tonne kaupa ja miljoneid kilomeetreid. Niinimetatud eel- ja edasiveod teostavad paljud vedajad regulaarselt ning transpordivõrgu õige kasutamine koos impordi- ja ekspordivoogude planeerimisega võib oluliselt optimeerida kulusid.

Mida saab soovitada?

- Analüüsige peale- või mahalaadimiskohta, et mõista, kuidas vahemaad lühendada. Vedaja arvutab tariifi peamiselt läbisõidu põhjal, seega annab tühisõitude vahe teile märkimisväärse hinnaalanduse. Kuidas vahemaad lühendada? Küsige meretranspordiliinilt varustust kohas, kus seda vajate. Näiteks: Kui lastite konteineri laadimisel Saksamaal ilusas Ellrichi linnas Hamburgi sadama kaudu, teenite lihtsalt tühja varustuse kättesaamisega lähimast terminalist Leipzigis, mitte Hamburgis, vähemalt 150 eurot.

- Töötage mitme vedajaga. See võib suurendada võimalust "üles korjata" tagasisõidulasti ja säästa raha. Suured vedajad kasutavad väga sageli ise sellist alltöövõtjate võrgustikku, et suurendada võimalusi täiendava veose saamiseks ja vähendada tühisõite.

- Valige sobiv transpordiliik. Kujutage ette, et teil on vaja laadida kaupa Itaaliast või Hispaaniast. Genovast ja Bilbaost ei ole otseliini Venemaale, te peate vedama lasti läbi Rotterdami või Hamburgi, vastasel juhul olete Peterburis alles 14 päeva pärast või isegi hiljem. Euroopat läbivad jõed, raudteed, seega kaaluge alati kauba kättesaamist praamiga või rongiga. Tänu multimodaalsele transpordile - raudtee + jälgimine, praam + jälgimine, saate ka transpordi oluliselt optimeerida.

- Ja muidugi tehke koostööd konteineriomanike ja -maakleritega, kes võivad oma kontaktide kaudu pakkuda teile konteinerit lähimast terminalist laadimispunktis